Update

Hänger inte här så mycket nu för tiden... men hey, det är sommar! Och jag jobbar som bara den. Kul är det. Ruskigt roligt faktiskt. Alltid lika spännande att komma till jobbet. Har gått själv i två veckor nu och det går kanonbra. Flyter på bra.
Jag har även fått en lägenhet på norrstrand/hagaborg. Skönt att det löste sig. Nu vill jag bara flytta!

Jag gillar ju bilder, så här kommer det lite sånt från senaste tiden


Dejt med Isa :)




En helg med vickanbesök! Blev drinkkväll och Blue Moon Bar.



Strawberry Daquiri



Gott rosévin!!!




Mojito (supergoda!)















Mellan jobb hinner man med lite nöjen också.
Nu senast räkfrossa på ankdammen med efterföljande utgång på Koriander där Peter Siepen var dj.









Hamnen i Karlstad by night!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0