Dagens roliga

Egentligen fick jag det i postfacket igår men ändå...



1. Jag spelar inte hög musik på morgnarna och har aldrig gjort det.
2. Om jag gjorde det skulle det ändå inte höras så mycket för jag har så dåliga högtalare.
3. Den okända avsändaren har lagt ner onödigt mycket tid på att kolla upp mitt lägenhetsnummer, vad jag heter, formulerat detta brev och lagt i mitt postfack.
4. Du bor i ett studenthus så det är dags att vänja sig...

Men det är ändå lite kul att få såna här lappar ;)




Isa, vickan och jag i fredags







Bara vinstig på lördag sen är nollningen över... =(




Sara
2010-09-12 @ 16:44:47

Haha, jag gillar punkt 2 och 3 bäst :D vilken tråkig en, varför ringer han bara inte Securitas på en gång för att vara effektiv xD

Isa
2010-09-14 @ 22:51:03

Haha, vad fan? En del människor har för mkt fritid helt enkelt! Och denna lilla individ bor alltså i ett studenthus.. lycka till med det. Bara att gilla läget för här är vi högljudda:D Konstigt att mina grannar inte gett mig någon sådan otroligt fin lapp, det får bli mitt mål framöver:P lite älskad vill man ju känna sig..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0