Mys och jobb

Idag gjorde jag min andra dag på jobbet, och det känns bättre än vad det gjorde efter första dagen. Börjar komma in lite och känna igen mig. Verkar få helt ok arbetskamrater, många unga. Men har inte träffat alla än men det blir nog ändå en helt ok sommar. Överlever nog nu med.
Känns otroligt skönt att äntligen jobba på sjukhus. Inte samma patienter hela tiden, det händer mer och det är mer folk som rör sig omkring överallt.

När jag inte har jobbat har jag umgåtts med Isa. Måste ju passa på nu innan hon också åker hem!
I måndags myste vi och kolla på film. Igår var vi ute och sprang (!) och tog en picknick i solen. Ojoj så vi gotta oss!


Dagens middag blev pizza...





Vi hittade en rolig frukt som vi bara måste prova!








Det var ingen unik smakupplevelse faktiskt. Smakade lite som rädisa blandat med kiwi...


...











Vi får se vad som händer ikväll. På fredag åker jag till Oscar, äntligen!
Det är inte lätt att vara så långt ifrån varandra när vi nästan bott ihop i nära två år...
Vickan
2010-06-22 @ 16:03:41
URL: http://missvictory.blogg.se/

Åh va mys. Å brie. Mums! Helt galet vad gott det är. Ses till helgen :) Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0