Glad påsk!

Några dagar av påsken spenderades hemma i Saxdalen med hela familjen samlad. Det var trevligt, och det var längesen hela familjen var samlad och hade så kul tillsammans!
Det blev hemfärd till Karlstad på påskaftons morgon. Dels för att jag var bjuden på middag i karlstad denna kväll, och dels för att värmlandståg vägrar köra sina tåg på söndagar till karlstad (har formulerat ett argt mail till dem om detta! men inget svar har man fått, hmm). Annars hade jag nog stannat kvar hemma ett några dar till för att hinna umgås med lite folk.

Kom hem på lördagen och passade på att njuta av solen innan jag begav mig på släktkalas hos Gunnel och Reinert. Det var över förväntan! De öste på med mycket mat, lite för mycket vin och whisky, och så fick jag träffa flera nyfunna (för mig) släktingar. Det var skoj, har ju ingen koll på släkten på pappas sida. Och den är tydligen större än jag trodde..!
Innan jag begav mig hem fick jag en vacker tavla av Reinert som han hade målat, blev så glad! Det var en ära att få den, han är ju aktiv konstnär nu för tiden.

Just nu sitter jag och njuter i solen på min älskade balkong, och barnen leker och tjoar på bakgården. Det är verkligen härligt. Det är verkligen vår! Älskar min balkong. Mmm..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0