Lördag kväll

Idag har jag varit så duktig och grejjat hemma hela dagen! Har övningskört också.Nnu förtiden övningskör jag varje dag, det är skoj! Jag ska kämpa som tusan med körkortet, jag ska ha det så fort som möjligt! Det behövs när man bor i Saxdalen...

Hoppas att Wilbe hör av sig snart, börjar känna lite smått panik inför ludvikafesten. Hur ska det kunna funka? Flera är borta och ingen verkar vilja känns det som. Vi hinner aldrig öva. Flera är osams i klassen. School-Idool verkar inte alls ha fått ihop klassen mer, tvärtom. Jobbigt, skulle va enklare om vi var lite mindre elever i klassen. Och förresten, School-Idool = Så himla skönt att detta ångestframkallande projekt är över! När vi väl hade föreställningarna var det superkul, men allt annat emellan däremellan kunde vi ha skippat, typ manuset.

Helg är skönt. Men det spelar ingen roll när man har sommarlov, då märks det inte att det är helg. Ska bli skönt när jag börjar jobba.
Imorgon har jag bjudit hem lite folk och mamma ska laga thaimat. Det blir bastu, bad, mat, film m.m... bara att komma om du känner dig sugen!
Och på tisdag ska vi till Annas stuga, mysigt :)

Nej, nu ska jag duscha och.. kolla på film tror jag. Hejs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0