Resplaner

Nu har vi haft riktigt fina sommardagar i Sverige, ganska länge! Härligt.

Det jobbas en hel del, och utöver det är det förberedelser inför höstens äventyr. Det mesta är fixat; lägenheten, försäkring osv. Nu börjar de roliga bitarna planeras; vart ska jag åka? Jag har insett att jag inte kommer hinna se hela central och sydamerika under min tid. Så jag börjar koncentrera mig på centrala delen så får vi se hur långt jag hinner. Mexico - Guatemala - Honduras - Nicaragua - Costa Rica - Panama. Det vore helt underbart att hinna med en segeltur Panama - Colombia. Sen lockar Brasilien.. hur ska jag hinna med allt? Hur som helst tror jag att jag kommer få en fantastisk resa. Som jag längtar! 2 månader och 26 dagar till avresa...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0