Uppdatering...

Ett tag sen jag skrev nu...
Har ju som sagt varit 6 veckor i  Torsby. Det gick bra men det är nog inget jag vill göra igen. Det jobbigaste var att ha livet i en resväska under sex veckor. Aldrig kunna handla någon ordentlig mat, eftersom man aldrig var på samma ställe i mer än något dygn. Drygt.
Men nu är det över och ikväll är det dags för psyket. Ska vara på en avdelning för alla möjliga diagnoser. Det ska bli intressant och spännande, vet inte alls vad jag har att vänta mig.
Nu är det ca 7 veckor kvar tills andra året är avklarat, och allt går så sjukt fort. Känns skönt att ha sjukhusplaceringarna avklarade, nu blir det nog ganska soft fram tills sommaren :D


 

Sista dagen i Torsby




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0