Sommarlov


Nu har jag äntligen lite sommarlov. Det sista seminariet gick väldigt bra, vi ska bara komplettera lite men det lilla gör man bara på några minuter (förhoppningvis)!
Efter en tråkig utbildningsdag med jobbet åkte jag hem till dalarna. Tittade på min lillebrors musikal "ideal 2009"  och det var jätteroligt att se! Man blir så stolt storasyster :)
I fredags åkte jag till världsmetropolen smedjebacken på inflyttningsfest hos Emelie. Det var roligt att träffa folk som jag inte sett på länge.
Igår körde jag mig och lillebror till västerås för att hälsa på vår storebror i hans ny lägenhet. Vi agerade barnvakt under dygnet då mamma och pappa åkte iväg på harleyn till norrtäljeträffen.

Kom hem till Karlstad idag, har utbildningsdag med jobbet imorgon. Känns skönt att komma hem igen, men har haft det riktigt mysigt familj och vänner senaste dagarna. Det behövdes!
Stannar kvar här i karlstad och tar det lugnt. Ska tvätta lite, städa lite, testa lite yoga kanske... och på fredag beger jag mig ner mot vänersborg för att träffa oscar och gå på 25-års fest :)

För att pigga upp bloggen lite lägger jag in några bilder :)



En solig dag då jag och Vickan tog årets första dopp :)








Sara och Moa i Smedjebacken




Evelina, Moa och jag





Lillebror och storebror i Västerås








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0