Sol

Ibland är det inte helt fel att bo i "Sveriges soligaste stad". Idag är det en sån här vacker dag som ger lyckorus bara man sticker ut näsan genom dörren. Det är så vackert ute!
Dock fick dagens största del ägnas åt en tur till Bergvik, då nästan allt jag har hemma är slut. En diskborste behövdes så jag kan diska min hög av disk någongång. Och så var det sånt man inte behöver köpa så ofta; tvättmedel, toapapper, diskmedel mm.
Sjukt mycket folk var det på Bergvik, synd att alla går inne i affärer när det är världens väder ute.

Branäs närmar sig med stora steg och jag har fortfarande inga termobyxor. Om någon har ett par termobyxor och känner att de kan låna ut dem till mig - hör av er! Ekonomin är inte den bästa för en fattig student.
På torsdag åker vi, och det kommer bli superkul. Ser fram emot det a lot!



En liten rolig underhållning för alla rastlösa som vill fördriva sin tid (om man är lättroad):





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0