Förvirrad...

Just nu känner jag mig totalt förvirrad. Jag tror att jag behöver lite semster, eller nåt...
Det känns som att jag inte lever, utan står utanför och tittar på hela dagarna, medans jag lever. Jag känner mig inte alls närvarande vid nuet, och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Jag vill sitta på min klippa. Åh, att det ska vara så långt dit! Jag vill härifrån, ta en paus i mitt liv. Eller, "liv". Det känns helkonstigt. Jag känner nu, att jag kanske inte alls är redo för ett förhållande. Jag känner mig dum och ledsen, men så är det.. kanske.. eller, det där får jag väl fundera på mer...
Hur som helst så kommer jag nog att åka iväg nånstans ett tag... Kanske Västerås. Eller Stockholm. Om ca. 2 veckor ska vi i alla fall till Borås och till Gräsö! Snart kommer förhoppningsvis min kusin och min farbror hit, från Thailand.
Åh vad jag saknar Thailand!
Förresten, häromdan fick jag världens ångest när jag insåg att det endast är några få dagar kvar tills Zabdi åker. Jag fick panik. Jag måste få vara med er, Zabdi och Sara, standardtrion. Åh, jag kommer sakna Zabdi så det gör ont.
Jag behöver nog några dagar, alldeles för mig själv.

Min bästis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0