Helg!

Äntligen en minihelg nu! Är ledig imorgon och börjar inte förrän klockan 2 på tisdag. Skööönt. Man uppskattar ledigheten mera när man jobbar 6 dagar i veckan. I och för sig är det inget tungt jobb, men i längden är det skönt med lite ledighet. Ett riktigt hett tips är att om du har tid - ta en titt på Henry Erikssons utställning som pågår på Hammarbacken! Han är Ludvikas bästa forograf, och jag älskar att sitta konstvakt nu för tiden. Jag kan aldrig titta mig mätt på hans bilder! Underbart. Staffan Lindh är också bra, men jag har inte riktigt hunnit smälta Henrys verk än, så jag kommer väl småningom till hans också!

Nu har släktingarna anlänt till Saxdalen (egentligen igår) och det är fullt kaos hemma. Men en rolig sådan. En massa thaifrukt, och jag är i himlen. Mmmmm. Det är thailändska hela dagarna, och spanska hela nätterna. So hey! Bli inte förvånade om jag glömmer bort lite svenska då och då. Det händer.
Ibland kan jag komma på mig själv med att sitta och tänka på ett annat språk än svenska. Det känns konstigt, fast fullständigt kul. Och nu är jag så trött så jag vet inte riktigt vad jag skriver. Nu ska jag sova länge för att imorgon är jag leeeeeeeedig! Och imorgon får jag prata med Zabdi. Så gud, låt denna natt gå fort så jag kommer till den stunden någon gång!
Sara
2007-08-01 @ 09:23:31
URL: http://slappsaris.blogspot.com

Tack för senast vännen.
Det var så härligt.
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0