Bangkok

Måndag 2 november landade Daniel i Bangkok och det var helt underbart att se honom igen! De första tre dagarna spenderade vi i Bangkok, kollade in staden och jag fixade visum till Myanamar (passade på när jag ändå var i Bangkok, om det blir nån mer jobbresa till Burma i December, annars använder jag det i Januari när vi åker dit).
 
 
Chao Phraya river
 
 
Fick en natt på 5-stjärnigt hotell (Amari Watergate Bangkok) av Daniel.. mycket mysig kväll. Tack älskling!
 
 
Poolen vid hotellet
 
 
 
 
 
Bangkok by night!
 
 
Min fina Daniel!
 
 
Vi besökte Dusit Zoo och Daniel blev intervjuad av några studenter.
 
 
 
 
 
Vi besökte även Wat Po, med den liggande buddhan (46 m lång, 15 m hög)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0