Tankar åt alla håll

Väldigt dålig uppdatering här känner jag. Vi kan säga att jag är upptagen med att dejta mig själv. Ger mig själv mer tid, nu när den finns. Till mig. Och gitarren.

Just nu har vi inte alls så mycket i skolan. Det ger en tid till att tänka, och ofta så tänker man alldeles för mycket.
Funderar mycket just nu på vad jag vill göra sen när jag är klar och har fått min licens. Var jag ska jobba och så. Tankarna just nu drar mig åt alla håll - usa (de tjänar sjukt bra där!), england, norge, australien, läkare utan gränser... Känner att det skulle vara skönt med lite semester, komma bort några dagar just nu. Det är kanske därför alla tankar drar utomlands.
Men var jag än hamnar lär jag ändå jobba ett tag här hemma i Sverige, då de flesta jobb kräver att man arbetat ett tag innan. Men jag är ju ung. Och jag har all tid i världen.

Idag har jag och vickan kommit igång med läkemdedelsräkningen, och det känns skönt! Lite knepigt är bara att tentan är samma vecka som vi har praktik. Jag har inte fått reda på mitt schema än, så hoppas att jag inte är ute i praktik då! Vore skönt att ha fått den gjord, även om jag inte klarar den.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0