Födelsedagshelg!

Helgen som har varit har spenderats i Taksin Maharat Nariona Park ca 1 timme utanför Mae Sot. I börjar var vi bara 4 personer som skulle åka men det slutade med att vi var 9 personer som åkte dit och hyrde en stuga för en natt. På lördagen vandrade vi genom djungeln, ca 5 km. Har nog aldrig vandrat i så djup djungel förut! Vägen var inte helt enkel och djungeln med alla dess märkliga och starka ljud är en häftig upplevelse.
 
 
Vi besökte Thailands största Krabak-träd och ett vattenfall. På kvällen överaskade mina vänner mig med tårta och presenter, jag hade inte riktigt väntat mig sån uppvaktning! Jag har haft en fantastiskt bra helg som jag alltid kommer att minnas. Vackra vyer, inget internet och ingen täckning på telefonen - den ultimata avkopplingen!
 
Här kommer en kavalkad med bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En av alla hill-tribe markets som finns längs vägen mellan Tak och Mae Sot.
 
 
 
 
 
 
Åter i nationalparken!
 
 
 
 
 
 
Våran stugamed flera madrasser bredvid varandra
 
I djungeln!
 
 
 
 
 
 
 
 
Största Krabak-trädet i Thailand! 50 m hög, 16 m i omkrets.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0