Back to Thailand!

I måndags så åt vi frukost, sen åkte vi mot Myawaddy igen. Den här gången tog resan ca 4 timmar och kostade 10,000 kyat (65 kr). Man ska alltid lägga extra tid för planeringen, för när vi satte oss i bilen och trodde att vi skulle åka så trodde vi fel. Det tog en timme innan vi lämnade Hpa-An, för vi åkte runt överallt och lämnade/hämtade saker och folk. Gratis sightseeing helt enkelt =)
 
Resan tillbaka var inte lika rolig som dit, den här chaufföre körde mer aggressivt och Min Soe blev åksjuk. När vi väl var framme i Myawaddy och frågade chauffören om vad det fanns för sevärdheter här, så slutade det med att han körde runt oss på en liten tour i Myawaddy.
 
 
Utsikt från ett tempel i Myawaddy. Åt ena hållet ser du Karen state, åt andra hållet ser du Thailand.
 
 
 
 
 
 
The crocodile temple
 
 
 
 
 
 
 
Våran chaufför och Min Soe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Man kunde gå in i krokodil templet..
 
 
 
... alla utom kvinnorna!
 
 
 
 
Hej Thailand! Allt ordnade sig med mitt visum så nu kan jag slappna av resten av tiden =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0