Highway 1

Jag förstår varför Highway 1 beskrivs som en av världens vackraste vägar. Det var ren njutning! Längs vägen kunde man stanna och se vilda sälar och andra djur.

Nu är vi i Carmel mellan Los Angeles och San Francisco och sover en natt. Imorgon åker vi vidare till San Francisco där vi är i hela 7 dagar. Ska bli skönt efter allt flängande :-)























Stina
2013-11-02 @ 01:11:20

Fina bilder! Elefantsälarna och de tama och nyfikna jordekorrarna vid Highway 1 är en rolig upplevelse, liksom sjölejonen i SF! :) Jag lär få återvända dit någon gång, för när jag åkte Highway 1 var det dimma och sedan skogsbrand, så jag såg knappt havet på hela turen... Bra att ni hade en finare tur! :) Ha det fortsatt bra på resan! :) Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0