Livsförändring

 

Jag är nu inte längre en fattig student, utan en hårt arbetande karlstábo... spännande! Har gjort två arbetspass som sjuksköterska och det snurrar i min skalle. Mycket att tänka på, men samtidigt så otroligt roligt!

 

Här kommer tiden i bilder sedan mitt senaste inlägg:

 

Söndagen efter examensmiddag bjöd Karlstads kommun på gratiskonsert med Starboys på Sandgrund. Jag, Emilia och Victoria cyklade dit och tog med picnic och filt. Supermysigt!

 

 

 

Efter en "ledig" vecka var det dags för självaste examensdagen.

Champangefrukost i stjärngården!

Typisk ssk-humor...? Drinkar ur bäcken, KAD-påsar och shots i sprutor!

 

 

 

 

Efter examen och middag på alfie's med familjen slöt vi upp för en sista fest på fröding 3. Kvällen avslutades på koriander. En oförglömlig kväll!


 

Dagen efter åkte alla släktingar hem och den tomma ensamhetsångesten kom. Sa ett tårfyllt hejdå till Vickan, och gråtandes i trapphuset mötte jag min granne som bjöd med mig på grillkväll på campus.



Jens och Elin

 

 

 

 


Söndagen kom och söndagsångesten kom nu upp på en helt annan nivå! Nervositeten inför första jobbdagen bedövades med hjälp av inspelning av gladiatorerna i Löfbergs lila arena.

 

Erik och Emilia :)

 

 

 

 

 

Nu är det alltså på riktigt!

Känns lite konstigt. Idag ska jag njuta av min enda lediga dag denna vecka med lite reseplanering!

 

 

Tack o hej, leverpastej.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0