Nytt kapitel

Har varit hemma i nästan en vecka nu men det känns fortfarande kontstigt. Jag känner mig förvirrad och vet inte riktigt hur jag ska göra/bete mig. Vad äter man? Vad gör man? Hur levde jag mitt vanliga liv förut?
Till exempel, så har jag fortfarande inte fått in i min tidsberäkning när jag ska någonstans att det inte bara är att resa sig upp och gå ut. Nej, måste ju knö på sig skor, jacka, vantar, mössa mm...

Nu har det också hänt en del sen sist jag var hemma, men det är bara att ta nya tag och börja om. Nystart.
Imorgon ska vi få kritik på vår uppsats, och på torsdag ska vi opponera på några andra. Det känns lite nervöst, men jag vet inte riktigt vad jag har att vänta mig. Efter det är det förhoppningsvis slut med allt vad uppsatsarbete heter...!

Idag har jag upptäckt hur bra skype är. Det är fantastiskt att kunna prata med sina Koh Mak-vänner och se dem live. Fastän den ön känns som jordens ände. Saknar Thailand!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0