Nystart

Mina 6 veckor på mava är över, precis när man kommit in i allt och det flyter på bra. Tråkigt. Fick i alla fall en fin bukett när jag slutade. (hade ingen vas så det fick duga med en flaska =)



Nu är det Torsby som gäller. Jag och Vickan satte oss på bussen igår kväll, kom fram i Torsby i natt. Väl framme gick vi först och hämtade nyckeln på akuten, sen virrade vi runt i mörkret tills vi hittade vår lägenhet. Helt okej ställe faktiskt! Större än hemma, och badkar. Inte helt fel.
Idag hade vi endast introduktion på sjukhuset. Det kommer nog bli bra tror jag. Personalen verkar trevlig och det är en ganska stor blandning av olika sorters patienter, både medicin och kirurg.
Är hemma nu för att gå på kören ikväll, imorgon bär det av till torsby igen då jag jobbar kvällen och resten av veckan. Kommer hem på fredag.
Vi ses!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0