Bra dag!

- Jag har fått jobb på avd. 21, CSK. Gillar't - Karlstad är så fint på sommaren!
- Jag fick godkänt på senaste tentan i neurologi.
- Jag har fått klartecken om att jag får åka till Thailand på praktik i december
- ... vilket passar väldigt bra eftersom min bror gifter sig den 3 december i Thailand!
- Jag ska äta våfflor ikväll.

I övrigt går det bra i Torsby. Har en superbra huvudhandledare som jag har gått med. Nu ska jag börja gå med olika handledare, vi får se hur det går.
I början längtade jag tillbaka till mava men det börjar bli riktigt bra nu. Det är mycket nya saker på en kirurgavdelning. Annorlunda arbetssätt, andra diagnoser och en massa nya saker att se. Dagarna har ändå gått rätt fort.



Victoria i vårat kök i Torsby.



Vardagsrummet

Michaela
2010-03-25 @ 22:33:01
URL: http://mackanp.blogg.se/

Känner igen erat "hem":P Hoppas ni trivs bra där uppe!! Va kul att de blir Thailand för dig också! Emelie fick också reda på att hon får åka med mig och Therese till Thailand:)



Kram Micha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0