Dags för uppdatering...

Ja, här hinner man inte hänga så mycket. Inte så konstigt, när man inte ens hinner laga mat när man är hemma mellan varven.
Att ha praktik och skriva arbeten samtidigt är inte en så rolig kombination. Man är alltid så himla trött när man kommer hem och måste då sätta sig med det där arbetet! Speciellt när man fortfarande är lite ovan att gå upp kl 5 på morgonen, är det riktigt jobbigt. Ska aldrig mer klaga på att börja kl 8 i skolan, det blir ju rena sovmorgonen för oss sen! Men nu har jag skrivit klart arbetet så nu kan jag slappna av lite =)

Det är i alla fall väldigt roligt på praktiken och jag trivs bra! Mycket intressanta fall och trevlig personal. Hjärnan går på högvarv varje pass, speciellt när det gäller att blanda läkemedel och så. Puh, det är ju liksom på riktigt nu - en riktig människa som ska få i sig det i kroppen. Det gäller att vara vaken och noga!
I helgen var jag hemma och det var skönt. Hur som helst, slänger in lite bilder från förr-förra helgen då vi hade lite fest och utgång. Nollningsbilder kanske kommer lite senare.










Isa
2010-02-17 @ 23:18:06

men herregud, hur faaaan ser jag ut? Jag börjar snart tro att varenda liten kamera i världen hatar mig, dom gör mig inte rättvisa. oh my god...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0