Rangsit

Ja, har har det inte blivit sa mycket skrivet...
Har inte haft tillgang till dator under sa langa stunder sa da ar det annat som prioriteras!

Jag har det bra har i varmen i alla fall. Har hunnit branna mig sa att huden har flagnat pa nasan och pannan... fastan jag anvant solkram.

Praktiken ar rolig, ganska annrolunda. Jag har praktik tillsammans med de som gar sista aret (har ar ssk-utbildningen 4 ar). handledarna ar larare fran skolan och ingen som jobbar pa det stallet dar man har praktik. An sa lange sa har jag varit pa en vardcentral och gjort hembesok. Mycket intressant... och varmt!

Min brors brollop var fantastiskt fint och jag traffade mycket folk och slaktingar som jag inte hade sett pa flera ar. Jag har aven hunnit med tva dagar pa Koh Chang, och tva dagar pa Koh Srichang dar min kusin bor och driver en frisorsalong.

Ikvall ar det marknad har i Rangsit sa jag ska mota upp nagra klasskompisar och ga tillsammans med dem... Hor av mig nar jag far tid igen =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0