Helg!

Känner att jag är väldigt duktig på att uppdatera denna blogg. Finns det ens nån som läser den liksom? Haha. Jaja.
Nollningen är över, vilket är otroooligt skönt! det blev riktigt roligt och lyckat. Men gud så mycket tid jag lagt ner på det. Ett heltidsjobb var det! Aldrig mer nollningsansvar!

Idag har jag gjort min sista praktikdag på Rosenbad. Har väl varit okej, inte världens roligaste kanske.Det känns skönt, och jag längtar tills skolan drar igång på riktigt. Så nu har jag äntligen helg! Och det är verkligen helg - jag behöver inte tänka på ett dyft i skolväg eftersom vi börjar ny kurs på måndag!
Helgen ska ägnas åt körrepetition inför nästa helgs konsert. Japp! Helt plötsligt har jag kastats in i körvärlden. Ganska mycket tid går åt men det är mycket roligt! Trevliga människor, fester, sittningar... och i vår ska vi förhoppningsvis åka till Irland och sjunga! :)



Efter konserten nästa lördag blir det finsittning, ska bli görskoj (som dom säger här i värmland)!



Var hemma i saxdalen i helgen för att fira lillebror, träffa familjen och framför allt - kolla in ödlorna som pappa har skaffat.
Här kommer lite bilder från helgen, något försenat eftersom farmor lyckades åka hem med min kamera. Men nu har den rest genom halva Sverige och är hos mig igen!

7-års kalas!

Nyaste tillskottet i familjen! En av två leopardgeckos.




Jag och farmor i bergslagsskogen! Utsiktspunkt i Ljungåsen.





Bröder!




Vickan
2009-09-24 @ 19:25:49
URL: http://missvictory.blogg.se/

Jag! Jag läser. Varje dag. Men var ganska trött på att börja läsa samma inlägg varje gång jag gick in på din blogg, och se en bild på mig själv, så det var tur du uppdaterade :P Längtar tills vi ses och skolan börjar :) Kram!

Sara
2009-10-07 @ 14:31:04

Är detta Oscar? Ser fram emot att träffa mannen i fråga! Och jag hoppas jag har råd att komma på din fest! PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0