Fredag den 13:e...

... är inte alls en så dålig dag. Seminarieredovisningen idag gick kanon. Läraren berömde oss för våran braiga gruppdynamik, kul att det märks. Då är det verkligen så, och inte bara vi som intalar oss det :)

Sen fick jag besked om att jag har fått sommarjobb. Gött. Då slipper man gå omkring och oroa sig över det!

Och för ett tag sen ringde munken från Värmdö tempel till mig och lyckönskade mig. Det är inte alla dagar det händer. Blir så varm i hela hjärtat. Han säger så bra saker. Och det är lite coolt faktiskt, att den enda och högsta munken i norden ringer till mig. Önskar mig lycka till i livet, och säger bra saker om mig. Sen bjöd han in mig till deras vattenfestival nästa månad, songkran. Ska nog försöka slita mig och ta mig dit, det vore underbart. 
Och nästa gång han åker till norge svänger han in till mig i Karlstad för att säge hej och lycka till.
Vilken fantastisk människa och glädjespridare. Det var längesen jag träffade honom nu.

Denna dag är inte så hemsk ändå. Och snart ska jag äta bakpotatis. Inte dåligt det heller :)
Sara
2009-03-14 @ 11:48:12

Hur coolt som helst - du och munkeN.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0