Vår

Karlstad har haft sol nästan hela veckan, vilket uppskattas väldigt mycket. Jag har i alla fall hunnit med att äta glass, ha "picknick" ute med pizza och grillat. Allt ute i denna härliga vårsol!
Jag har även sett kungen och drottningen som gästade skolan i onsdags, och det har varit fullt liv på universitetet hela veckan. Det ger en bara mer energi och det går inte annat än att vara på bra humör!

För ett tag sen kom jag hem från "Balans", ett slags yogapass dom har på KAUIF. Det var jobbigt men otroligt lugnande, skönt och välgörande för hela kroppen och nu är jag totalt avslappnad. Skönt.

Igår var vi ute på vickans balkong i frödingshöjd och grillade, mycket trevligt var det! (snodde lite bilder frå vickan)













KÖTT FY FAN!


Saris
2009-04-06 @ 15:15:40
URL: http://[email protected]

Ååh, kött <3!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0